XPERT ENTRAINEUR – UW PERSOONLIJKE TRAINER THUIS

 

flacidez

Om verslapping van de huid te voorkomen en te behandelen moeten we eerst de oorzaken ervan analyseren. Zwangerschap, gewichtsveranderingen, huidveroudering, hormonale veranderingen, sedentaire levensstijl en het gewicht van het weefsel zelf hebben invloed op de vorm van ons figuur.

Waar verschijnt verslapping?

Het vrouwelijk lichaam neigt mettertijd naar een vertraging in het versterken van de ondersteunende structuren van de billen, buik, dijen, binnenkant van  benen en armen.

Waarom verschijnt de verslapping?

Verslapping wordt veroorzaakt zowel door interne en natuurlijke oorzaken als door externe oorzaken.

Interne oorzaken: het lichaam tijd neigt naar een vertraging in de synthese van collageen en elastine terwijl keratinocyten hun vermogen verliezen om de verbinding tussen de dermis en epidermis te verankeren. Dit, gekoppeld aan het verschijnen van cellulitis en de onvermijdelijke effecten van zwaartekracht die het lichaam naar beneden trekt, resulteert in een verlies van elasticiteit en stevigheid.

Externe oorzaken: omgevingsfactoren, zoals blootstelling aan de zon, koude, droogte, vrije radicalen en vervuiling, en slechte gewoonten zoals tabak, alcohol, een minder gevarieerd dieet, weinig water en gebrek aan lichamelijke activiteit hebben allemaal een beslissende invloed op de stevigheid van ons lichaam.

Plan van aanpak ter voorkoming en behandeling van een verslapt lichaam

Voordat u begint met het plan moet u rekening houden met twee aspecten. De eerste is dat verbetering mogelijk is, het is geen mythe. De tweede is dat onze wilskracht een beslissende rol bij de bestrijding van een verslapt lichaam zal spelen.

1) Fysieke Activiteit

Afhankelijk van het te behandelen gebied kiezen we voor een bepaalde sport of activiteit. In het geval van verslapte billen kunnen we gewoon elke dag stevig wandelen en dit combineren met specifieke oefeningen thuis. Maar als we verschillende gebieden van ons lichaam willen verstevigen doen we er beste aan om naar een sportschool te gaan waar een specialist verschillende oefeningen kan aanbevelen die inspelen op onze behoeften.

2) Gezonde voeding

Het is van belang om eiwitten te incorporeren in het dagelijkse menu, omdat deze onze steun structuren voeden. Combineer eiwitten van dierlijke oorsprong (vlees, eieren en zuivel) met groenten (peulvruchten, sojabonen, noten en algen). Voeg daarnaast voldoende groenten en fruit toe om ons lichaam van alle vitaminen en vetzuren te voorzien die onze huid nodig heeft om er vol en stevig uit te zien. Vergeet niet om veel water te drinken.

3) Breng ’s morgens en’ s avonds Xpert Entraîneur aan

Xpert_Entraineur

Xpert Entraîneur is een sport-like, verstevigende lichaamsbehandeling die sinaasappelhuid glad maakt en de synthese van collageen en elastine stimuleert om het figuur te remodelleren dankzij een innoverende combinatie van actieve ingrediënten die het silhouet verbeteren en cellulitis tegengaan.

Wilt u meer informatie over dit product of weten waar u het kunt kopen? Neem dan contact op met ons via info@singuladerm.nl

Volg ons op

Facebook-Icon

images

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s